03.03.2012

Welcome 2

Welcome back dear friends!!!

Uus nimi ja uus disain. 
mademoiselle MayBee nimeline blogi hakkab minu tegemise näitama. Käsitööd ja muud kaunist.
Kuna eelmine blogi muutus järjest rahvusvahelisemaks, siis otsustasin teha uue lihtsa aadressi kôikide keelte jaoks. Kirjutan ja lisan labelid vähemalt eesti ja saksa keeles.
MayBee nimi on mul juba aastaid meeles môlkunud. Aga kuna seda on kasutatud ka mujal, siis lisasin pärast netiotsinguid ette mademoiselle. Ma tean küll, et peaksin madame olema ;), aga see mademoiselle on pigem nagu fiktiivne tegelane. 
Niisiis - tere tulemast taas meie tegemisi jälgima!
PS. Üritan vanad postitused siia üle kolida.
***
Neuer name und neues Design.
mademoiselle MayBee-Blog zeigt von nun an alles, was ich mag und mache. Handarbeit und noch viel mehr Schönes.
 Da das vorherige Blog immer internationaler wurde (obwohl es am Anfang nur estnisch gedacht war), wollte ich ganz neu mit einer einfachen Adresse und einem einfachen Namen beginnen.
Ich werde mindestens in Estnisch und Deutsch schreiben und auch die Labels findet ihr in mehreren Sprachen.

Den Namen MayBee benutze ich inoffiziell schon seit einigen Jahren. Aber da natürlich auch andere so einen Wortwitz kennen, habe ich ein wenig gegoogelt und mademoiselle hinzugefügt. Jaja, ich weiss, es müsste eigentlich madame sein, aber ich fand's so irgendwie lustiger und passender. ;) Und die MayBee ist ja eher eine fiktive Person.
Also, willkommen oder willkommen zurück!




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen